Hanımlar 2 ay 24 günlük bebeğim var 3.ayının içinde sünnet yaptıralım diyoruz devlet hastanesi lokal değil genel anestezi ile yapıyormuş istemiyorum küçücük.. Bir doktor dikişli diğeri de klamp yöntemi ile yapıyor özel yerinde dikişli ya da klamp yöntemi ile yaptıran deneyimlerini paylaşacak olan var mı.. Süreç nasıl geçti ne kadar zamanda iyileşti iyileşme sürecinde neler yaptınız kaç aylıkrı bebeğiniz paylaşırsanız benimle çok çok sevinirim bilgi sahibi olayım. (Happy kidste de paylaştım burda daha çok fikir geliyor)