ikizlerin_annesi__ Kızlar yarın sabah 8 de doğuma gireceğim Lütfen aklınıza gelirsem dua edin Benim adımla 🙏🏻İlk doğumum cok korkuyorum. Sezeryan olacağım önerilerinizi yazarmısınız
Bedriye12 ikizlerin_annesi__ yarın bana da suni sancı verecekler yatışım yapılacak Rabbim ikimize tüm bekleyenlere kolaylık versin 🤲
Zero0 ikizlerin_annesi__ Allah yardımcın olsun canım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 Benimde çarşamba günü benimde ilk doğumum genel anestezi ile olacağım hem korku hem heyecan hem sevinç hepsi karıştı Allah yardımcımız olsun🙏🏻
ikizlerin_annesi__ Zero0 ayyy bende ilk genel anestezi istedim ama sonra uyanmadı zor oluyor diye epidural istedim Allah ikimizin de yardımcısı olsun inşallah 🙏🏻
Sinemmmmm58 ikizlerin_annesi__ hic korkmayin rabbim yar ve yardimciniz olsun ilk aya kaldirdiklarindan sonra bol bol yuryun bebeginizi sık sık emzirin hosaf suyu icin gaziniza yardimci olacaktir bitter cikolata ve 2 si bir arada nescafe tuket canim ne kadar yururken o kadar cabuk iyilesirsinn insallah sag salim alirsin bebegini kucagina
ikizlerin_annesi__ Sinemmmmm58 Allah razı olsun 🙏🏻🙏🏻🥰 aynen kahve hoşaf suyu bunları duymuştum . Bitter çikolata da alayım o zman o ne için iyi geliyor açaba?💕💕
Sinemmmmm58 ikizlerin_annesi__ amesteziden sonra bas agrisina iyi geliyo canim kahveyle birlikte kahvede hem bas agrisina hemde anesteziyi vucuttan atmaya yariyor ve bol bol su ic gazini cikarana kadar sivi disinda gida tuketmen yasak evden sevdigin corbalardan falanda yapabilirsin genelde hastane corbalari icilmiyor