Sdt3456 Kızlar etraftan bır suru laf duyuyorum işte hamıleyken sac kesılmez bebegın omru kısalır va dıye. Saclarımın önüne perçem kestirmek istiyorum ama cok da kararsızım 😢
35lavanta Sdt3456 Yavv sall gitsin kuzum takılma böyle şeylere hurafe bunlar hatta saçmalık.. Ben kızımda kestirdim hemde 2 kere şuan 35 aylık içerde yaramazlık yapıyor 😂😂 Şuan yine hamileyim geçen gün doğuma az kaldı diye tekrar kestirdim hazır hormonlar müsait daha sağlıklı uzasın
Zero0 Sdt3456 aslında batıl inanç olduğunu biliyorum ama içim rahat etmediği için kestirmedim ben.lohusalıktan çıkayım soluğu kuaförde alacağım😀
Selenimo Sdt3456 Valla ikiz gebeyim 34+6 dan gidiyorum her ay uzadıkça kestirdim devam da ediyorum 😀 bana da dediler yok dudağı yarık olur yok ömrü kısa olur ne kadar komik ve saçmaaaa
Cananyildiz Sdt3456 ben kestircem eskiler neye göre böyle batıl inanç uydurdu bilmiyorum bizimde kafamızı karıştırıyor insan inanmasa bile bi düşünüyor , bazıları çok saçma bunu Rabbim belirler kestiğimiz saçla ne alakası var acaba
Suna0991 Sdt3456 kız bnm 9 ayda 3. Kestirisim belime kadardı omuzuma kdr kestirdim en sonuna. Hiçte inanma öyle şeylere Allahın koruduğunu kimse koruyamaz ondan başka. Biz 38. Haftadayiz dogmadik daha ama inanmıyorum ben