Merhaba geçmiş olsun canım bnde de 7+4 te pembe kanama vardı ama köşede kanama alanı yoktu oksapar iğneyi kesti. Ama bir hafta sonra 8+3 te yine pembe akıntım oldu ertesi gün konturolda kese altında çok ufak kanama alanı varmış proluton deport iğne yaptılar fitilleri kullan 10 gün sonra gel dedi. Arkadaşımda biraz yoğun kanama vardı onun jamana alanı falan yoktu sebepsiz kaması oluyordu doktor kan sulandırıcı iğne ve hapları kesti