Oyku3005 35 +1haftalık hamileyim geceden beri sol kasık ağrısı sabah kalktığımda adım atmakta zorlandım ne oluyor acaba sol kasık ağrısı bel ağrısı ve adet olcak gibi ağrı uzandım yerimde duramıyorum😔😔
kuzeyinannesiiiii Oyku3005 bende 35teyken öyleydi hem sola hem saga biranda agrı giriyordu kramp nefesimi kesiyordu resmen doktoruma söyledim normaldir artık bebek cabuk büyüyor kasıklarına baskı yapıyo dedi 🤦♀️
Oyku3005 Poyras bebekte durmuyor ilk gebeliğim tecrübesiz o yzdn sordum🙄 yalancı sancı olsa gitmemi şimdiye
Oyku3005 Poyras ama 2 kasık değil tek bi taraf bide bel ağrısı ve adet olacakmışım gibi bi ağrı var bebekte durmuyor bilmiyorum neden en son kontrolümde doğum kanalına girmişti 🙄🙄
durununannesiiiii Oyku3005 benimse 30+4 sol kasıkta çok ağrım var yürüyünce hafifliyor ama uzanınca oturunca nefes kesiyor. Siz naptınız acaba? 3 gün önce nst girmiştim herşey normaldi korkuyorum yinede