Emilya_1996 o kadar karışık yazmışsınız ki tam anlamadım 😅 ilacı kullandınız 21 günlük zaten 3 hafta kullandınız sonra adet oldunuz sonrasında ilaca tekrar başlanıyor zaten 21 gün kullanıyorsunuz 7 gün ara sonra tekrar 21 , bu şekilde kullanıyorsanız hamile kalmazsınız , ama sorduğunuz şey 21 kullandım 7 gün ara sonra da kullanmayı bırakırsam hamile kalır mıyım diyorsanız evet kalırsınız , kullanmayı bıraktıktan sonra etkisi gidiyor