Bu ara herkes böylemi acaba ya 2 haftadır su gibi isalim 2 kutu isal kesici kullandım yok geçmiyor bir antibiyotik içmiştim ben ondan sonra oldu ama geçmezmi bu zmana kadar bende korkuyorum bebege birsey olur diye daha yeni hamileliğim 7+6 haftalık inşallah geçer 🤢