kahvesever__ Arkadaşlar dua 🙏 edin lütfen suyum geldi şuan hastanedeyim açılmam yokmuş açılmamı bekliyoruz lütfen dua edin sağlıkla alıyım oğlumu kucama
erdem_agah kahvesever__ suyunuz geldi ise hızlıca açılma olur inşallah. Kolay doğumlar nasip etsin Allah
Withminou kahvesever__ rabbim bir avazda kolaylikla dogum yapmani yavrunu da sag salim kucagina almayi nasip etsin …
Nur22Elif Bol bol hareket yapın. Bir yere tutunarak yavaşça eğilin kalkın, yürüyün. Devlette misiniz özelde mi?
Nur22Elif kahvesever__ iyi ya onlar sizle ilgilenir zaten. Bi avazda kurtulun inşallah. Doğum anında ettiğiniz dua kabul olurmuş. (Benim kabul oldu elhamdulillah) Dua etmeyi unutmayın inşallah. 🥰🤲🤲
GulnazYuldasova kahvesever__ daha 37 haftalık degilmiydin canim Allah yardımcın olsun sağlıkla gelsin
GulnazYuldasova kahvesever__ Sağlıcakla gelsin minnoş bende 37+3 olduk bakalım paşam ne zaman gelecek