2727adlm Kızlar merhabalar benim birinci bebeğim 15 aylık şuan ikinciye hamileyim 5 haftalık çok farklı bir duygu hazırmıyım degilmiyim bilmiyorum ama arka arkaya büyüsünler hep istemiştim benim durumda olan varmı nasıl bir duygu lütfen yardımcı olursanız sevinirim
Tomrisannesi 2727adlm bebegim 3 aylıkken ikinciye hamile kaldm 😁 planlı degldi ama olsun beraber buyucekler yalnız olmucaklar 🤲🏻🌺
Fatma29 2727adlm oğlum 13 aylıkken hamile kaldım simdi aralarında 23 ay olacak. Tedirginim çünkü oğlum çok hareketli küçükken zor olur belki ama büyüdüklerinde yaş aralığı yakın oldugu icin daha iyi olacak.
Unlukacar 2727adlm oğlum 18 aylık 17 haftalık hamileyim zor olacak ama çok güzel olacak inşallah canım
Asyabuket 2727adlm benimde kızım 15aylik şimdi ikinciye 14haftalik hamileyim bende çok korkuyorum ondokuz yaşımda ikinci kez anne olucam korktuğum tek şey o doğum anı ilk doğumum çok zor geçti 😐
Leyla1938 Oğlum 20 aylık bende 10 haftalık hamileyim. Valla ilk duyunca sevinemedim bı tuhaf oldum hazır değildim. Daha emziriyorum oğlum geceleri çok uyanıyor daha o bebekti ikinciye nasıl bakcam diye falan ama bakalım Allah aratmadan verdi binada şükür hayırlısı beraber buyuyecekler artık🙈
2kizanasi Kızım 17 aylıktı gebeliğimi öğrendiğinde, hemen emzirmeyi o haftalarda kestim düzeni olsun diye şuan 20 haftalık hamileyim büyük kızım 22 aylık bu haftada tuvalet eğitimi verdim abla olmaya hazır kızım :)
Leyla1938 2kizanasi çok iyi darısı bize bende öbür ay biraktirmayi düşünüyorum emzirmeyi inşallah basarili oluruz😬
afrAybars Oğlum 23 aylık ve ben 5 aylık hamileyim ✨ yaşları yakın olacak ama dışardan bir arkadaşa ihtiyaç duymayacaklar kendi kendilerine yetecekler hele ki şu pandemi döneminde çok düşündüm oğlum çok yalnız kaldı ve 2.çocuk yaptığım en iyi şey diye düşünüyorum 😍 takma kafana keyfini çıkar çok güzel olacak emin ol ☺️
EmineEyyup Kizim 14 ayliken hamile kaldim ve hicde zor olmadi her sey guzel geciyor su an kizim 20 aylik 26 haftalik hamileyim
ZMM8888 2727adlm normal canım bnde ikinciye hamileyim oğlum nerdeyse 4 buçuk yaşında ama ben hala hazirmiydim yapabilirmiyim nasıl olucak diye düşünmeden edemiyorum ama ilkinde tek başıma aileden uzakta nasıl buyuttuysem ikincide daha tecrübeliyim daha kolay büyüttüm diye avutuyorum kendimi Allah hayırlı sağlıkla kucağimiza almayı nasip etsin inşallah gerisi kolay
Aleyna8 Kızım 13 aylık ben ise 8 haftalık hamileyim. Ne desem bilemiyorum.. Korunuyorduk. Çok şükür rabbim aratmadi. En sağlıklı şekilde gelir inşallah. Ama inanın hiç hazır değildim. Hayatımda ilk kez bebek baktım çok hastalık geçirdik kızımda psikolojik olarak çok yıprandım. Bilmiyorum artık hayırlısı 😅
2kizanasi Leyla1938 Ben azaltarak bıraktırdım çok daha kolay oldu tavsiye ederim süreci bir kaç aya yayınca daha çabuk adapte oluyor bebekler sizde kolaylıkla bıraktırırsınız umarım :)
Halitinannesi 2727adlm benim de ilk bebeğim tam 24 aylık olacak doğurduğumda şimdi 36+5 haftalık hamileyim korkudan ziyade birini ihmal eder miyim kaygısı var oğlumla çok ilgilendim inşallah kızıma da aynı ilgiyi verebilirim ve bunu yaparken de oğlumu ihmal etmem🤲🏻🥰🥰
bir_pasa_annesi 2727adlm benimde oğlum 25 aylık ve 10 haftalık hamileyim ilk başta benee oyle düşündüm oğluma haksızlık etmiş gibi hissettim ama 10 gündür felan alıştım onun farkına vardım 🥰
Yasmin123 2727adlm benim de bebeğim 22 aylık ve 8 haftalık hamileyim sütten de kesemedim nasıl yapacağım bilmiyorum