Aslanbuse23 ilacin zararı yok bebegin gelişiminde hormonlarda düşük riskinde tam tersine bir çok yararı var doktorlar bazen her hangi bir sebep olmadığı halde 12-13 haftaya kadar kullandirabiliyorlar bende kullanıyorum ilk ağızdan aldım çok yan etki yaptı vajinal yolla al hem etkisi daha büyük olur hemde herhangi bir yan etki yapmaz geçmiş olsun şimdiden 😊