Efraimmm Merhaba bayanlar bir gün bende doğum hikayemi yazicakmiyim diye çok merak ederdim ve nasib oldu çok şükür baya bir bekledik oğlumu ilk dogumumdu bu arada kontrole gitmiştim zaten doktor yirmi beşartta gel sancin olmasa suni ile başlayacak demisti gittim iki cm açıklık vardı ama sancı yoktu daha doğrusu vardı hastaneye gidince korkudan kesiliyordu 🤣🤣neyse gittim sancı çıktı nstde doktor yatış verdi akşam üstü saat dörtte başlatıldı doğum suni ile alttan verdiler İlk başta normal gidiyordu sancım üç dkda birdi acı cekiyordum ama dayanilmicak gibi değildi sonradan kendi sancimda vurdu ikisi bir arada olunca baya yüksek çıkıyordu sancım ebe niye ses çıkarmadın patlicaksin sancimdan dedi alttan gelen sanciyi kesti kendi sancım ile ilerledik dört saat kendi sancimida çektim gittikçe kotulestim artık uykum geliyordu ve bir süre sonra ebeler üstüme usustu sancin çok ama açıklık durmuş dediler dört santimde durdu acikligm saat oldu oniki ve açıklık hala durmuştu dört santimde neyse tanıdık arkadaş olan ebe bana hadi Zehranur sabah olmadan oğlunu kucağına al dedi ve şardan suni verdi onun acısı çok kötüydü dayanamz hale geldim çıkarın şunu biraz uyim diyordum oluyordum yorgunluktan beni dinlemediler tabi hadi yürü diye diye annemi çağırdılar kızı yurutun diye ann geldi halimi gorunce dayanılmaz bir haldeydim annemi görünce bir duygu seli nasıl agladysam artık açıklık altı cmye ulaşmıştı 🤣🤣🤣 çok kötü bir his siz annenizi çağırmayı annem dogunhanede kaldı beni altı santim açıklık ile aldılar çatala ve verdiler sanciyi ikin dediler sekiz defa ikindim en son iki masa bebeğin kafası göründü son ikinma dedikleri ikinmada sancım kesildi ve bayıldım Ağrı’dan en son duyduğum şey anneyi kaybediyoruz oldu şahadet çektim o halde düşünün artık sonradan kuyruk sokumum kanala saplanmış ebe bir ittirdi anlatamam açıdan atılıp öyle bir çığlık atmışım ki annem kapıda beklerken çığlığını duyunca bayıldı 😞bu üzdü biraz ama sonra aniden sesim kesildi takat bile kalmamış düşünün o an kuyruk sokumumu sağ kalça bacağıma sapladilar ve kırdılar yoksa bebek ölecekti dediler bana saat sabahın dordu en son baktım üç yerden kesi attilar ve sonra o an o mucize o ağlama sesi şuan yazarken ağlıyorum çünkü çok güzel bir his bir baktım minicik bir şeyi kucağıma verdiler göğsüme verdiler tentene temas diye Allah’ım gözyaşlarım akıyordu o sabinin eli gözlerimin yaşına değdi ağlama dercesine ve o kadar güzel kokuyordu ki annem diye ağlıyordum beni dikiyorlardi ama hissetmiyordum çünkü kucağımda evladim vardı ve size komik bir şey soylim o an öyle bir saçmaladım ki ebelere bu çok küçük bakamam ben dedim biraz büyütün öyle verin olurmu dedim ben ciddi ciddi konuşurken ebeler kahkaha atıyordu ebede tabi olur diye dalga geçti bu arada ebelerin mukemmeldi ben onların canını çok sıktım helallik aldım ama biri arkadaşım di o yüzden serbest laf atıyordum ve hiç biri kırılması aksine daha çok yardım ettiler saat olmuştu dördü yirmi oniki saat sancı sonrası ve Yirmibeş dikiş e rağmen kırılan kuyruk sokumu kemiğine rağmen oğlum gelince herseyiunuttum ebeler adını sorduğu zmn Yusuf efrahim dedim ayy dedi ebelerden biri bnm herifi. Adida Yusufasallah oğlun çok güzel mavi gözlü dedi ebe ama hırçın olur bütün yusuflar öyle dedi bende ağlamıştım o anın saçmalığı tabi yine🤣🤣🤣bu çocuk bnm değil biz mavi gözlü değiliz diye 🤣🤣🤣Allah’ım bu anları gülerek huzunlenerek anlatmak hayatta aklıma gelmezdi ama sukurki sonradan odaya girdiğimde annem ve ablam o kadar sarıldı ki ne istiyorsun diye söyledikleri zmn acım ve bana su verin diye ağlamıştım🤣🤣🤣🤣öyle bir doğum oldu benimkide biraz uzun oldu a hakkinizi helal edin
PrensesAnnesi- Gözünüzaydın ve çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşmuşsunuz, Allahım ayırmasın. Amin. Kuyruk sokumunuz nasıl kırıldı ama ya şuan ağrıyor mu ne durumunuz, operasyon falan geçirmediniz mi
Efraimmm PrensesAnnesi- operasyon gecireniyorum altı aya kadar dokunamazlar dikislerimden dolayı müdahale edemezler yamuk oturup kalkıyorum birde yastık var onu kullanıyorum çok zorlandım ama yine şükür diyorum
Efraimmm Ormanmeyveli hepsini yaptım yoga plates merdiven beş ayda. Sonra her gece iki saat yürüyüş ne varsa artık aklinzagelebilicek ne varsa