Anneyimmm canım benim sakin ol öncelikle stres yapma bi,açtıgın postlar ,arastırdıgın hiç bir site dr dan daha fazla bilemez ,nedn bu panik?rabbim çaresizliklerle sınamasın ,derince nefes al kendine gel ,psikolojini kendi kendine bozma,düzgün bir dr git sağlık ocagı falan anlamaz ,emin ol karnında ki bebek herşeyi hissediyor annesi,üzme onuda ne oldugunu bilmeden ,lütfen bir kardeş nasihati olarak gör ve uygula 🙏