İlk gebeliğimden önce mideme bakılmışdı bakteri cıkmışdı, ve cok zor geciriyordum kusup duruyodum ayılıp bayılıyodum yani midem cok fenaydı ondan sonra bebeğimin kalbi durdu malesef, hemen tedavi ettirdim 7 gün boyunca günde 4ayrı ceşit antibiotik ilac kullanıyodum 6-7 tane hap yutuyodum cok zprdu benim icin ama rahatladım yine hamileyim ve çok şükür 13+6 oldum hic kusmadım sadece bulantım var o da olur..
Bence fazla ilac kullanmayın, hamilelere uygun mide koruyucu felan kullanın az kalmış zaten Allah yardımcınız olsun ve doğumda ne gibi bir sıkıntı olur ki onu anlamadım inşAllah bir sıkıntınız olmaz