Hanımlar daha cuma günü detaylı ultrasona girdiğimde doktor bebeğin bacakları şuan taaa göbeğinin yukarına doğru demişti , ama ben 17. Haftadan beri bebeğimin hareketlerini hep göbek atımda minik seğirmeler ve damar atması şeklinde hissediyorum. Acaba o hissettiğim bebek hareketi değil mi ?????