zeyneplikoglu7 28haftalik hamileyim az önce wcye girdim ve köyü sari sanki içinde kanda varmış gibi bı akıntı geldi belim çok ağrıyor ve vajinamda baskı hissediyorum bı sıkıntı yoktur değil mi
Gzm-- zeyneplikoglu7 normal degil bence ben olsam acile giderdim hemen,korkutmak gibi olmasin ama bizler burdan ne oldugunu anlayamayiz ama o haftada o sekilde akinti ve baski olmamasi gerek diye dusunuyorum.son haftalariniz olsa nişan gelmis derdim
zeyneplikoglu7 Gzm-- umarım değildir eşim işte şuan gelmesine az kaldı gelsin gideceğiz haber vermedim korkmasın diye panik olabilecek birisi herkesi kaldırır ayağa yoksa gelemezse