Melisanazlm ben doğum yaptım sütüm gelmedi çocuk aciktiginda hemsirelere elli kez soylerdim mama hazirlayin getirin çocuk aç diye hanımefendilerin yerinden kalkip gelmesi iki saati bulurdu catlardi yavrum aglamaktan o yüzden muhakkak mama alin derim her ihtimale karşı sütünüz gelmezse hazirlar verirsiniz çünkü ben sikintisini yasadim yanimda olsaydi kendim hazırlar yedirir kimsenin keyfini beklemezdim