Aliceindunyasi ben 32.den sonra yillik izm kullanilmiyor die biliyordum ama arkadsim dun 170 arayip sordugnda kullaniblir demisler ama soyle anlatayim 32.den sonra aldignz yillik izn dogum iznine katilmiyor yani mesela 7 gun yillik izne ayrildinz bu dogm izninze girmior yani 7 gun gec is basi yapmicaksinz devlet 32.den sonra fiili calismaya bakiyormus.umarim anlatabilmismdir👏🙏💙