Kızlar merhaba. Dün doğum yaptım. Bebek hemşireleri meme ucunu sıkarak ilk sütü getirdiler. Bugün taburcu oldum evdeyim fakat sıkmama rağmen meme ucumdan süt getiremiyorum ama bebeğim gayet güzel emiyor ve huysuzluk yapmıyor memedeyken. Acaba sütüm olup olmadığını nasıl anlarım lütfen yardım 😥😥