erdem_agah kafası yan durduğu içim kanala girmedi çok bekledi doktor naptıysa yok sonunda sezeryana alındım hayır açılmam olmasa yada çatım dar olsa üzülmemde 8cm 5 saatte görmüşken kafasının yan durmasına üzüldüm ama sezeryanımda güzel geçti sağlıkla aldım kucağıma ♥️