Kızlar dün çatı muayenesi oldum be bir parmak açıklığın var parmaklarım bebeğin kafasına değiyor dedi. Bugün ise öğleye doğru nişanım düştü tam 39 haftalık olduk. Ama bu saat olduu ne sancım var ne suyum gitti. Benim gibi olup da aynı gün doğum yapan var mı.