Oyku3005 Nisa1710 ben 1 paket içinde 108 adet vardı aldım bitmeye yakın bidaha alırım. Çünkü kimi bebeklere aynı numara olmuyor😊
cyln_hnm Nisa1710 babyturco 210 lo 2 numara satılıyor trendyolda onu al mutlaka. Tam 40 gün bebeğime kullandım çok memnun kaldım
Oyku3005 Nisa1710 az almışsınız ama bitmeye yakın alırsınız ben trendyol dan getirdim 108 adedi 145 tl idi yanında ıslak mendil hediyeydi😊
Oyku3005 Nisa1710 bende öyle ama zam durumunu biliyorsunuz. Aldım evde kalsın bişi olmaz açılmadıkça 😊 arada bir ıslak mendil kullanmayı düşünyorum 😊
Nisa1710 cyln_hnm ben yurtdışındayım burada ki markalar çok değişiyor türkiyeye göre türkiyede olsam kesinlikle değerlendirirdiim
Nisa1710 Oyku3005 ben pamuk ve alt değiştirmek için bir krem aldım kremi pamuğa sıkıp temizliyorsunuz yani pişik hiç olmuyorlar ilk 3 4 ay öyle kullanmayı düşünüyorum
Oyku3005 Nisa1710 bende pamuğu ılık su ile temizlemeyi düşünyorum 😄 tabi düşünüyorum kızım nasıl düşünür bilemem😄😄😍 sezeryanmı normal doğummu😊
Nisa1710 Oyku3005 yani burda pek seçim şansın yok özel bir durumun olmadıkça o yüzden Allah izin verirse normal doğum 🤗 sizin ?
Nisa1710 Oyku3005 çook az kalmıışşş sağ salim kucağınıza gelsiiin inşallah ❤️❤️ Özellikle mi sezeyan seçtiniz?
Oyku3005 Nisa1710 evet ben normal doğum yapamam. Kalpten giderim tansiyon düşüklüğü kalp çarpıntısı panik atak çok var masada kalırım. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsn😊
Oyku3005 Nisa1710 tabiki en iyisi doğurmamak 😄 orda kalsın top varmış gibi karnımda zaten. En yisi orda kalsın😄😄