Bukiiiiiiii Kizlar gaz var karnimda cok agri yapio 20 haftaligim bebege zarari olmaz dimi ya sistim iyice cikmiordj ya bigazimda karnimda bobreklerim heryerinde gaz var suan patlıcam yağlı yedi. Ondan galiba 😢😢😢🥴🥴🥴
5561 Bukiiiiiiii 3 gün boyunca çektim bugün düzeldi artık nefes alamıyordum bende 25 haftalığım Soda iç iyi geliyor hergün içiyorum artık olmasın diye magnezyumlu olanından
ipekarel Bukiiiiiiii bende o haftalarda öyleydim hatta göbek deliğinin üstü alt tarafa göre çok sis duruyordu sabahları aç karnına kuru kayısı falan tüket sonra düzeliyor
Bukiiiiiiii 5561 Sade soda midemi bulandiroyor ne iciyorsunuz acaba hamgi marka bebekle alakali bir sey olmaz dimi sistim uyicice ya gart gurt sesler gekio gaz sesi karnimdan
5561 Bukiiiiiiii İnternetten araştırmıştım günde bir tane soda içebilirsiniz iyi geliyor diyordu doktoruma sordum Kızılay’ın magnezyumlu olanını iç dedi Sade sodayı bende sevmiyorum ama mecbur içiyorum hem magnezyum ihtiyacımı da karşılaşmış oluyorum
Beocrea Bukiiiiiiii ben akşamdan taze zencefil dilimliyorum french presse atıyorum üzerine sıcak su döküp demlenmeye bırakıyorum. Daha sonra dolaba koyuyorum soğuması için. Akşamları büyük bir bardağa yarısına kadar demlediğim zencefil suyundan yarısına da maden suyu ekliyorum. Zencefil aromalı oluyor 🥰