Ebruu91 Miracle22 çamlıca medipol ayşe Kavasoğlu benim doktorum çok memnunum. Bir de yine aynı hastanede Sultan Hanım var bir gün acile gittiğimde o ilgilenmişti ondan da memnun kaldım