deletedmom734 Arkadaşlar karacadan bebek uyku seti alacağım ancak odamız henüz gelmedi bunlar standartmı oluyor bir bilginiz varmı aceba??? Yatağımızı ilerdede kullanabilmek için büyüyen beşik olarak aldık
Agg0207 Karacada çook guzel modeller var gerçekten bende almayı düşünüyorum kaçtane nevresim takımı alıcaksınız
deletedmom734 Agg0207 ben komple 1 tane uyku setini ve battaniyesini alacağım başka nevresim almam şimdilik zaten kirlenme durumunda kurutma makinesi alacağımız için bana sıkıntı yapmaz yeteceğini düşünüyorum