1603m daha hazırlamaya başlamadım yıkadım kurumasını bekliyorum ütüleyeceğim sonra ben valiz yapmayı düşünüyorum hurç aldım küçük valiz içi düzenleyicisi diye geçiyor trendyoldan fiyatı çok uygun bakabilirsin bebeğinkileri ayrı kendi eşyalarımı ayrı koyucam valizin çok dağılmaması ve rahat bulabileyim diye birde sağlık ocağındaki ebem çok abartmana gerek yok demişti herşeyden ikişer tane koysan yeter demişti işte detay vermek gerekirse bebek için hastane çıkışı iki tane 5-6 tane bez koy ıslak mendil battaniyesi ince ve kalın olmak üzere biberon emzik koymak istemiyorum ihtiyacı olmayacak çünkü olsa bile gidip alınır hemen kendim için iki pijama takımı lohusa pedi gögüs ucu keremi işte havlu bu tarz şeyler koymayı düşünüyorum