Ozlemytsn hayır canım ekmek unlu şekerli seyler tüketmiyorum şekerim sınırın üstünde çıkmıştı o yüzden daha dikkat ediyorum,zaten ekmek yediğim gibi kabızlık yapıyor 🥴
Çavdar ekmeği yiyorum ama o da az az, haşlanmış yumurta yiyorum 2 tane peynir zeytin yoğurt süt yeşillik havuc vs yiyorum, öğlen olunca bı elma yiyorum veya kuru yemiş tüketiyorum ya da yulaf ve süt yapıyorum, akşamda et tavuk ve özellikle bulgur tüketmeye çalışıyorum 🙏