Aysun09 Meraklianneadayi kaçıncı haftadasın canım benimde 11.i haftada çok hafif lekelenmem gelmişti doktora gittim hemen.Çok şükür bebeğimde bir şey yoktu doktor düşük önleyici iğne vermişti vakit kaybetmeden doktora git bence
Toprakbebekannesi Meraklianneadayi ben şuanda 5+1 deyim henüz keseyi de göremedik bugün 4. Gün akıntı şeklinde lekelenmeli kahverengi kanamalar devam ediyor doktor progestan diye Bi ilaç verdi sabah akşam vajinal olarak kullandırıyor. Yerleşme kanamasıdır korkma dedi.
Aysun09 Meraklianneadayi büyük ihtimal yerleşme lekelenmesidir ama sen yine de doktora git canım için rahatlasın