EsraYsf Saka gibiyim ya bu hafta hazırlamayı düşünüyorum insallah sizler ne zaman hazırladınız gec kalmamisimdir umarım 😇🤭
Emine003 EsraYsf ilk oğlumda öyle 36. Haftada hazırlamıştım canım yine erken doğum riskim vardı 😅😅 bundada yine erken doğum riskim var herşeyi aldık bi iki takım gelcek onları bekliyorum gelince hemen yıkayıp ütülicem şimdi 31 haftalığım daha erken oldu bu sefer 😂😂
Anne1010 Biz 22+6 olduk hastane çantasına konulacak herşeyi tamam. Çünkü erken doğum riskim var. Ama sonrasına ayaklı don zıbın falan çok almadık daha. Çünkü her geçen gün daha çok pahalılaşıyo.
EsraYsf Dmllale hergun hazırlıyım diyorum ama elim kolum kalkmıyor her gün bi sonraki güne erteleniyo🤭😁
EsraYsf Emine003 vallahi erkenden hazırlamak en güzeli 30 lardan sonra hic insanın hali mecali falan olmuyor bende eher gun erteliyorum😁
Mavistez EsraYsf bende aynı 35+3 oldum hazır değil yani bir tek çantaya koyması var ama hazırladım iyi olcak şaka gibi günler hızlı hızlı geçiyor
EsraYsf Mavistez dogrudur benimkiler de hazır bir tek.benim.pijamalar vs yıkanıp üzüleyim koyacağım 🤣
Dilara9406 EsraYsf bende daha hazirlamadim ya hatta kendi alisverisimi hic yapmadim gene bebisin varda 36+3 bende
Kuputo EsraYsf 31.haftadayım hala bir şey yapmadım ben de, her şey etiketli duruyor 😬😬 geç kaldım diye endişeleniyordum buradaki 20li haftalarda her şey hazır olan anne yorumları gördükçe, benim gibi bir tık daha rahat anneleri görünce sevindim burada 😂
EsraYsf Kuputo hahah bana da annem diyo her gün arayıp çantanı hazirladinmi diye yok diyorum çoktan hazır olması lazım neyi bekliyorsun kızım nisanın falan gelse birde oturup çantamı hazırlayalım o telaşla diyo haklı da iste benim de elim kolum kalkmıyor bende haklıyım bahane 🤣🤣🤣🤣
Merro Kuputo bende 33 deyım aynen sen gibiyim herşey etiketli ve yıkanmadı oyle duruyo aslında 2 günlük iş başına oturmaya bakıyo sadece😅
BoNCuK043 29 hafta olduk bizde kizcem ile geçen hafta çantanızı hazırladık erken hazirlamissin diyebilirsiniz ama benim durumum biraz ağır ilerleyen zamanlarda daha da agirlasirsam hazırlayacak kimsem yok diye erken hazırlık yaptım ☺️
MerveeD EsraYsf 35+3 herşeyi yıkadım ütüledim dolabına yerlestırdım ama çantamı hazırladım bu hafta içi hazırlayacağım 😂😂
EsraYsf MerveeD bende öyleyim herseyi hazır bebisin bir tek benim giyecekler yikanacak onlari yıkayıp hepsini bir koyarım sanırım
busekoraltan MerveeD ya bende yıkadım ütüledim kırışır diye yerleştiremiyorum 😂😂😂 hastanede ütü mü arıcam onu nasıl yapıcaz bılmem çekim filan olacak
Ayss344 EsraYsf bende öyleydim canım da hamileliği benle aynı olan birisi geçen gün doğum yaptı😵💫🤣🙈 bende bir panik 😱 hatta hazırlayıp arabaya koydum🤣🤣
BusraAltin EsraYsf bende ayni durumdayim 😀 bu hafta hazirlicam ama insallah , hersey hazirda duruyor bi bavula atacagim :)
EsraYsf BusraAltin ahhh sorma birde hersey hazır olmasa yıkanıp.utelenecek.olsa kalbime inerdi valla bazen iyiki beklememisim fazla diyorum 🙈😇🤭 seninki daha kolay atıver gitsin bavula 🤣
Dmllale EsraYsf benimde öyle valla canım haftaya çatı muayenesi var ondan sonra hazırlıycam doğurmazsam🙈
AysenurDogruol EsraYsf rüyamda öyle perişan oldum ki anlatamam eşim yakınlarım kıyafetleri getiremiyor güya bulamıyor bebeğim ben hastanede öyle perişan oluyoruz ki anlatamam sabah kalktım hemen hazırladım zaten yıkayıp ütü yapmıştım çanta yaptım koydum kenara 😂 😂 ikinci çocukta daha saldım çayıra oluyor 😂 😂
Emine003 EsraYsf evet evet canım kendimi daha ağırlaşmış hissediyorum 🙈 neyse ki hazirlicam inşallah 🤗🤲
Mavistez EsraYsf ben yıkadım da ütü bekliyor işte 😂 35+4 oldum burda 37de soguranlari okudukça geriliyorum zaten bu gidişle doğum başlayınca çantaya ne var ne yok atıp gidicez en son hastaneye😂