Kızlar herkese iyi geceler 38 haftalığız bugün çatı muayenesi oldum . Doktorum pelvis kemiğin basık, normal doğum yapabilirsin ama zor olur , karnına bastırarak doğurtabiliriz belki dedi . Yapamam dersen sezeryan tarihi vericem dedi
Aranızda, çevrenizde bu şekilde basık pelvisli olup normal doğum yapan var mı ?
Zorlayarak doğum yapmamanın Bebeğe zararı var mı ?
Zorlamadan kaynaklı genişleme yırtılma kesi olur mu ? Buna bağlı olarak doğum sonrasında cinsel yaşamı olumsuz etkiler mi ?
Yardımlarınızı bekliyorum ona göre bi karar vericez 🙏🙏