Kızlar merhaba öncelikle hamile olduğum zamandan beri vajınam baya karardı rengi bu normal mi sizce sizde de böyle mi ve göbekteki çizgim asayıga kadar net ve koyu şekilde belli hep kalıcı mı olur geçer mi acaba bilgisi olan son 4 haftam uygulamaya göre. Şimdiden teşekkürler ☺️