40+1 günlük hamileyim kızlar, ayaklarımda ödem var doktorum tansiyonumu gün içinde 2 3 kez ölçmemi istedi. 13/8 14/9 dolaylarında çıkıyor hep. Ptesi randevumuz var ve artık muhtemelen doğum olacak. Sizce bu tansiyon değerlerinde normal doğum olur mu? Rahimde yumuşama var ama en son bebeğim kanala girmemiş ve açıklık yoktu. Suni sancı ile deneyip denememekte kararsızım. Direk sezaryen olmak daha mı mantıklı böyle bir durumda? 🤔