Merhabalar, 30 haftalık ikiz gebeyim. Bugün doktor kontrolüm vardı bebeklerden birinin kafasının 34 haftalıkla uyumlu olduğunu söyledi doktor. Yani 4 hafta önden gidiyor dedi, hemen Perinatoloji muane etsin seni dedi, buakşam zeynep kamile perinatoloji nöbetçi doktora gittim o baktığında kafası evet biraz büyük ama genetik olabilir dedi diğer değerler normal dedi. Yinede içim rahat etmedi. Böyle bir durum yaşayan var mı :(