Duygunr Karnımda ki sertlik arttı ve normalden daha az hareket ediyor buara ve adet ağrısına benzer ağrım oluyor acaba endişelenmem gereken bir durum mu yoksa normal mi mesela gebeliğin başlarında da böyle ağrılar oluyordu o normal denmişti
Nur234 Duygunr aynı haftalar da bende de oldu , kaç kere nst ye girdim , hiç Birşey çıkmadı . Bebek büyüdüğü içinde olurmuş tedirgin olmayın inşallah 🌹 Ağrılar şiddetlenirse tabiki uzman görmesinde fayda var
Ceylan_Kadem21 Duygunr doktoruna görünmende fayda var. Çok agrın sızın varsa normal bir durum değil erken gebelik olma riskinde olabilir. Umarım bir an önce iyi olursun . Bebeğin zamanında gelir inşallah 🙏🏻☺️
Sezginshome Duygunr benimde öyle ağrılarım vardı 1 hafta sonra doğum yaptım.. Herkesin hamileliği bir değil ama yinede sen mutlaka doktoruna görün