1prensesannesi Kızlar gece 4ten beri karın ağrısı çekiyorum afedersiniz isal gibi oldum ama çok sancı normal mi hiç uyku uyumadim ağrı giriyor gidiyom lavaboya bişey yok hala ağrım var acile gitsem ne yaparlar yada napim hiç halim vaktim yok uykusuzluktan midem de çok kötü 😥 bu arada 29+4 um
Babies16 1prensesannesi bence yinede bi acile gidin basit mi usutme ishalde olabilir ama yinede emin olmus olursunz