Bence çok ümitlenmeyin birkaç ay önce adetim gecikti o kadar hamilelik belirtisi gösterdim imdatlar testi yaptım belirgin çift çizgi çıktı ilk hamileliğim olduğu için eşim heyecanlandı gece kan vermeye gittik ve negatif çıktı ertesi gün adet oldum ama birdahaki ay hamile kaldım şu an 7+1 im kalp atışını da dün duydum