heleninannesi06 36+2 olduk biseyler yaşıyorum ama sancı mi değil mi anlamadığım için tecrübelere ihtiyacım var 🙂🙂
Yeliz6767 heleninannesi06 5 dakika da bir belinizden kasiklariniza ağrı giriyorsa doğum kasılmasidir benim ilk doğumum öyle oldu suyum gelmedi sancı geldi 5 dk 6 dk da bir
Meyve heleninannesi06 ilk önce karnında yükselme tarzı bişey hissedersin sonra yavaş yavaş sertleşir ve beline vurmaya başlar bağzende kasıklarına ağrı vurur
heleninannesi06 Tatlibebek zorladım herhalde ben kendimi yürüdüm ettim şuan korkuyla yatıyorum 🥺 sizin nasıl ağrı benim kasıklarıma ağrı vuruyor
heleninannesi06 Yeliz6767 ya benim şuan bebiş hareketli inanılmaz ve kasıklarıma ağrı vuruyor ama büyük tuvaletim var gibi oluyor o oynadıkça garip bişey yaşıyorum
Askiletotomsu heleninannesi06 büyük tuvalet hissi = doğum … Ama beş dakikada bir, bir baskı ve sancı var mı hafifte olsa
Derya_kalyon heleninannesi06 ben sancı olup kaka geliyor gibi baskı olduğunda doğum sancısı diye biliyorum doktorum öyle demişti
Tatlibebek heleninannesi06 böyle sanki o göbeğinden assa doğru inen o damarımı cekistiriyor gibi hissediyorum göbeğim aciyor bazende
daphnesmomm heleninannesi06 😅kesinlikle,tecrübemiz olsa ne yaşadığımızı,yaşayacağımızı biliriz😌 yaşayarak öğreneceğiz artık😌
Yeliz6767 Askiletotomsu evet uzun bir çubukla ebe patlattı 1 saat uzakta hastaneye gittik su patlatılınca sıklaştı sancılarım
heleninannesi06 Askiletotomsu 🥺🥺🥺 kasıklarım ağrıyor yani aynı şeyi tekrar edicem ama tuvalete çıksam sanki rahatlayacak gibi bişey
heleninannesi06 Derya_kalyon ya böyle bir durumda hemen gidilmeli mi hastaneye yoksa bu yaşadığım şeyin süresini mi kontrol etmem gerekiyor
Derya_kalyon heleninannesi06 bana öyle bi durum olduğunda yatıp dinlenmemi bi süre geçmezse hemen acile gitmemi söylemişti
heleninannesi06 Derya_kalyon çok teşekkür ederim stres oldum şuan inanılmaz yatıp bekleyim bende azcik 🥺