yagmur50 geçmiş olsun canım ,devlet hastanesi tıbbi genetik bölümünde yaptırdım benden 2 eşimden 1 tüp kan alındı ,2 aya yakın sürede sonuç çıkıyor . Devlet hastanesi olduğu için ücretsiz İstanbul Bakırköy Sadi Konuk Eğitim ve Araştırmada yaptırdım , benim 2 düşüğüm var sonucumda önemli bir şey çıkmadı ama içim rahat en azından ben üzerime düşeni yaptım . Bence yaptir 2. Yıkım ihtimali çok korkutuyor insanı