Necla_kesenel Kizlar hangi hastanede doğum yapmayı düşünüyorsunuz? Kontrole gittiğiniz doktordan memnun musunuz? 34 haftalık hamileyim henuz iyi bir doktor, hastaneye denk gelmedim yardımcı olun bana🤗🤗özel devlet farketmez
Gzaemlzieha Necla_kesenel azer hanımdan ben memnun degıldım kocam bıle almıyordu ıcerıye Başkent aylın hanım gıtmelısın bence 3 4 doktor sonrası onda kaldım ben doğuma 15 gün kaldı
Dildar Necla_kesenel Kızılay Tuğba sekmenli var gidebilirsin çok iyi bir doktor, ücretleri de aşırı pahalı değil
Dogalanne Necla_kesenel ilk doğumsa özellikle Tuğba Sekmenli yi tavsiye ederim.İg de paylaşımları da var.Çok sakin acele etmeyen ilk doğum yapacaklar için özellikle çok yol gösterici bir tutumu var.Fiyatı tam hatırlamıyorum ben 225 275 civarı birşeydi.
Necla_kesenel Cdem21 azer uluga gittim ama hiç memnun kalmadım o kadar hızlı davrandığı kontrolümden hic birsey anlamadım esimide almadi iceriye
aysenur_23 @Necla_kesenel büyükşehir hastanesi Ayşe gönenç hanıma gidiyorum çok memnunuz tavsiye ederim
Dogalanne Başkent ve medicana da normal doğumda gece hangi dr denk gelirse o giriyor diye biliyorum sizin için önemliyse haberiniz olsun..
Meryemcansever Necla_kesenel benim eşim aliyo sırayı daha kendim hiç almadm ama yarın kontrolüm var öğrenip bilgi verebilirim
Yesil_123 Necla_kesenel akademi meram tülin yaman kesinlikle tavsiye ederim hastahane o kadar temiz personel hemşireler o kadar iyi ki allah razı olsun hepsinden iki dogumumu ( sezeryan) orda yaptım en son ki doğumumda çoookk sıkıntılar yaşadım ikinci kez yatışım yapıldı seferber oldular hep dua ediyorum doktorumda çok iyi pişman olmazsın
TBeyza Necla_kesenel medova Fuat Demir e gidiyorum bende şehir Hastanesi’nde de Mete bertizlioglu mu ne soyadını tam bilemecegim ona gideceğim bide çok övduler 😀 Fuat hocadan çok memnunum açıkçası instegram dan falanda takip ediyorum ilgili sorularıma karşı detaycı kontrole eşimi ve kızımı da kabul ediyor sempatik bı adam