Mariamu Uzun bir yolculuk sonunda kucaklaşmayı bekliyoruz 🥰 Bu yolu bekleyen herkes sağlıkla bebeğini kucağına alır inşallah ayrıca Rabbim evlat isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻❤️
Srp22 Aryaece17 34+ 4 dum bende dun fark ettim butonu geldi evet ama erken daha zamaninda gelsin bu haftada genelde ikiz gebeler doguruyormus
Sibel83 Evet bende de çıktı😬 34+0 dan sonra en altta çıkıyor Ama daha 32 günümüz var Yani bakalım görünen o🙏🤣