Alpay34 hiç sıkma hep pozitif ol… Benimde 19 mm e kadar düşmüştü ama ben kızımla gezmeye yürüyüşe vs gitmeye devam ettim. Çok şükür 39+3 te de yani Cuma günü oğlumu normal doğumla kucağıma aldım. Yaptıgım tek şey progestan kullanmak ve avm kızımla aktivite yaparken vs çok yorulduğum 5 dk oturmak oldu. Hiç kasmadım kendimi. Bana göre herşey kafanda bitiyor