Dilekmertcan Merhaba 7+0 haftalık hamıleyım bugun muayeneye gıttıgımızde doktor bebeğin iyi olduğunu ve birazcık aşağıda oldugunu soyledı ağır kaldırma dedi. Ağırdan kasıt ne oluyor acaba
Dilara9406 Dilekmertcan fazla yorma canim kendini dikkat et ne demek istemis anlamadim ama bilen biri vardir umarim 😔🙏
littlemomn Dilekmertcan 12. Haftaya kadar yat sen canım çok hızlı hareket etme süpürge yapma çamaşır selesi bile kaldırma bebek yerleşsin sağlıkla kucağına al inş
Annesininkurabiyesi Dilekmertcan canım 5 kilo üstü şeyler kaldırmamalısın. Bebeğin bir kesesi varya bebek kesede üstte bir yere tutunması gerekirken seninki daha aşağıda rahim ağzına yakın bi yerde tutunmuş bu demek yani. Allah korusun ağır kaldırman stres yapman bunlar düşüğe neden olabilir.
Elvanguzel Dilekmertcan kısacası düşme tehlikesine karşı bebeğin tamamen yerleşene kadar ilk 3 ayı atlatana kadar dinlen bir yere uzanma ,eğilme,ağır kaldırma hicbirsey yapma sağlıkla olsun inşallah
musayakub Dilekmertcan benimde oyleydi hatta kanama vs olmustu aynen banada kendimi yormamami soyledi doktorum …. acikcasi 2 tane cocugum oldugu icin hic oturmadim desem yeridir sukur bugune geldik doguma 2 haftam.kaldi ins :)