2melekannesii___ Kızlar bugün alışverişe çıktım ama dalinin avokadolu hindistan cevizli vazelinimi yoksa bebek yağını mi alsam bilemedim trendyoldn siparis vermeyi düşünüyorum sizce yenidogan için hangisi olmali
yabansena 2melekannesii___ ben zeytinyağıyla yaptım ve daha çok konakları çoğaldı resmen besledi ve çoğalttı. Zeytinyağı her bebeğe iyi gelmeyebilir.
Aylinadakaya Konak için zeytinyağı deneyin. Duştan önce sürün masaj yapın. 2 3 gün denedikten sonra geçiyormuş
Aylinadakaya Serapcemre bunu bilmiyordum. Doğrudur o zaman. Ben deneyenlerden gördüm memnun kaldıkları için direk zentinyağı dedim. Doktor önermiyorsa unutun dediğimi 🙈
2melekannesii___ Serapcemre Bende ilk kizimda bebek yağı kullandim ama vazelin görünce kararsiz kaldim
Serapcemre Aylinadakaya vallaha cogu doktor önermiyor canm hatta ınstgramda cocuk doktoru var o da kullanmayın diye de paylaşmıştı ben direk bebek yağı kullandım zaten