Kızlar dun gece banyodan sonra ateş bastı ve öylece uyumuşum sabah kalkınca ateş bogaz ağrım vardı şuanda donuyorum esim doktora gidelim diyor ama korkuyorum serum veya ilac verir ve bebege birsey olur diye acaba aranızda serum takılan veya böyle hasta olan varmiydi 😔😔😔😔 bu arada 30 haftaligim