Kahverengi_ruya Selam kızlar 27 haftalık hamileyim haftaya dügün var elbisemi topuklu ayakkabımı falan aldım ayakkabıyı aldığım zaman denedim cok güzel oldu ayaklarım rahat oldu ama ertesi gun evde giyiyim dedim ayağıma olmuyor ayakkabılar ayaklarım şişmiş ne yapmam gerekiyor bide 40 numara gidip degiştiremiyorumda kalıba versem olur mu acaba ayaklarımın şişi inmiyor.
Fatmadeniz Diyet yap beyazlardam uzak dur ekmek asla tatlıda aynı yeme o güne kadar göreceksin şişlikletın gitmiş ben öyle yaptım oldu