Seda3309 8 haftalık hamileyim karnım çok şiş Duruyor ödemde olabilir bilmiyorum biraz fazla da yiyorum sizce normal mi bu durum?
Ebruu91 Seda3309 benimde o şekilde. Doktora normalde göbeğim var ama bu kadarda değil bebekte değildir bu niye bu kadar büyüdü dedim 🤣 gaz ve hormondan normal dedi de rahatladım 😊