Bysinem çok normal. Ben bi ara hiç geçmeyecek mi bu acı diyordum. Hatta acıdan tuvalete gitmek istemiyordum klozete oturmak eziyet geliyordu. Sonra yavaş yavaş siz hiç anlamadan azalıyor. Ama kendini de pek unutturmuyor :) bugün 46 günlük oldum. Dün biraz üşüdüm ve eve geldiğimde yine biraz ağrı yapmıştı ama dayanamayacak ya da böyle aman aman hissedecek kadar değil.