Neden zorluyorsun ki canım, benim oğlum da almadı hiçte yokluğunu aramadık şimdi 10 aylık ve ayyy emzik alsaydı rahat ederdim dediğim bişey olmadı. Biberon almaması ayrı durum tabi onun için bişey diyemem ama emziği almasa daha iyi damak yapısı bozulmaz en azından