Buuycu 190544 Teşekkürler pazar günü sezaryen doğum ile kavuştum oğluma darısı hepinize olsun inşallah 🙏
Meri3220 190544 kuzu benim bebiş dönmemiş şuan 34+3 doktor sezaryen olur senin bebeğin duruşu çok kötü dedi aniden su gelmesi/kanama falan olmazsa tarihi belirleyip 38.haftada alırız dedi hayırlısı olsun inşallah. Senin neden sezaryen acaba?