Sakaryali54 3gundur bebegim hep bir yere toplaniyo genelde sag tarafa ve tas gibi oluyor.uzun surede oyle kaliyo.26.haftayi geciyoruz.bazen oyle sert olmasi canimi yakiyo ayaga kalkamiyorum bi de cok dirsegini dayiyo gobek deligime.acaba bi sikinti mi var doktora her durumda gitmek istemiyorum bosa strese giriyorum.boyle bisey yasayan oldu mu ? Doktorumu aradim ulasamadm malesef...
Melhaercan Sakaryali54 bebeğin alanı daralıyor annesi bendede çok oluyor ama doktor önemli bişey diye demedi rahatlarına düşkünler küçükler İnş sıkıntı yok içini ferah tut
Arzuylmz Sakaryali54 yine de sen doktoruna danış bence bazen magnezyum eksikliğinden de kaynaklı öyle toplanma olabiliyormuş
gonulcelen Sakaryali54 o anda pozisyon değişikliği yapın sağa sola yatın düz yatın yürüyebilirsiniz yürüyün ama doktora söyleyin cubku kısa süreli olması normal ama uzun süre bilemiyorum bnm de bebegim sağ da ve devamlı toplanıyor magnezyum içiyorm günlük ama arada ihmal ediyorm o zamanlar daha cok toplanıyor kasılmalar başlamış olabilir 20. Hf beri ben o kasılmaları yasıyorum 32 olduk artık baya belirgin oluyor kasılmalar kolunu bacağını seçebiliyorum çoğu zman bgn yine randevum var yine soracağım hep normal desede bilgilendirmekte fayda var
Sakaryali54 gonulcelen valla 3gundur var ve bazen canimi yakiyo bu durum.sabahlarida bni uyandirirdi artk uyandrmiyo hareket de az ediyo.cok hareketliydi normalde ama smdi cok az ediyi acaba buyuyo alan daraldi mi diyorm.pazartesi randevum vr Bnmde.kasilma olacagi aklima gelmedi.magnezyumu icemiyorm midem bulaniyo.ama ayran soda yogurt cok tuketiyorm.ins bisey yoktur
Arzuylmz Sakaryali54 gözünü korkutmak gibi olmasın ama bende hamile iken öyleydim canım çok yanıyordu doktoruma söyledim normal dedi ikizlerim vardı özel hastane işin ticaretine baktı beni adam akıllı muayene etmedi magnezyum tedavisi uygulamadı üniversite hastanesinde 27 haftalıkken acil ameliyata alındım ameliyata alınmadan bir gece önce magnezyum sülfat serumu taktılar beni muayene eden doktor seni kurtarabilirsek ne mutlu bize dedi Allah’ıma şükürler olsun bebeğimin tekini rabbim bana bağışladı tek doktorla kalmayın herşey evlatlarımız için iyice araştırın başka doktorlara da danışın rabbim evladınızı size bağışlasın inşallah sağlıkla ve zamanında alırsınız yavrunuzu kucağınıza
Sakaryali54 deletedmom321 ilac yanlisi biri deglm acikcasi.doktorumda pek ilaci onermiyor.kimsyasal sonucta.peynir yogurt yumurta ayran her gun tukettigm seyler.dogal olarak almak daha guzel dglmi
deletedmom321 Sakaryali54 öyle fakat magnezyumu yeterli miktarda alamayabilirsiniz bu da bebekte ve sizde kasılmalara kramplara yol açabilir. Ben sadece magnezyum takviyesi alıyorum 28. HAftadayım bacak kramplarım başlayınca doktorum verdi ilacı neticede bi mineral yani bi şekilde almak lazım. Kalsiyum konusunu zaten tükettiklerinizden sordum onu ilaç olarak sormadım
Sakaryali54 Arzuylmz tedirgin oldum simdi.bebek baya hareketli ama iste toplanmasi canimi sikti ne bilm.hareket takibindeym sali randevm var saliya kdr sabredm
Haticemustafa Sakaryali54 bendede onceden oluyordj canm simdj 33. Haftadayz dahada sık oluyor yani sıklikdan kastm haftada 2 3 kez olarak Onlarda yalanci sanciymis Disstan bir aci agri vermiyor bana ama karnm.demir gibj tas gibi oluyor
Sakaryali54 Haticemustafa evet karnm tas gbi oluyo sag tarafa dgru yamuluyo ayaga kalkip yuruyorm geciyo ama yinede bu durum cnmi sikti
Haticemustafa Sakaryali54 onlar olucak oyle cnm skma canini yer ve pozisyon degistirince geciyorsa sıkıntı ypma ama herhanhi bir sekil degistirince hala devam ediyorsa o zmn doktora git benm doktorum oyle demisti pozisyon degistirince geçiyorsa sorun yapma gecmiyorsa gel demisti
Haticemustafa Sakaryali54 onlar olucak oyle cnm skma canini yer ve pozisyon degistirince geciyorsa sıkıntı ypma ama herhanhi bir sekil degistirince hala devam ediyorsa o zmn doktora git benm doktorum oyle demisti pozisyon degistirince geçiyorsa sorun yapma gecmiyorsa gel demisti
Neroizm Sakaryali54 strese girecek bir sey yok onun keyfi nerede isterse oraya gidiyor. Ne siz engelleyebilirsiniz ne de doktor 🙂🙂
Marisol Sakaryali54 tarif ettiğiniz şey kasılma. Geçen hafta ben de yaşadım doktorum nst bağladı. Çok şükür bir şey çıkmadı. Ama aktivite ve yürüyüş yasaklandı şimdilik. Bol bol dinlen denildi. Muayene olup içiniz rahatlasıın bence. Dinlenince geçiyorsa sorun yok dediler ama.
Baharun2 Sakaryali54 canım eğer hareket ettiğinde veya dokundugunda geçiyosa sıkıntı yok,ama geçmiyo ağrılı ve uzun süreli ise bi gözük erken doğum riski olabiliyor.Doktorum bana öyle demişti