29+2 de aşırı sancım oldu önce bütün gün sırtım ağrıdı sonra bel ve kasıklarım agridi ayni regl agrisi gibi acile gittik doktor bi sıkıntı yok kafası aşağıda o baskı yapmıştır ağrın olmuştur dedi. Sonraki gun kontrolüm vardi kendi doktorum eger ayni sekilde tekrar sancın olursa erken doğum için önlemimizi almamız gerekebilir dedi. Siz de boyle bir durumda mutlaka doktorunuza başvurun